FÖRSTA JUNI!! WEEEHO

Haha det verkar som att alla ska ut ikväll! Men inte jag nej.. Sitter hemma och myser med lite choklad och film ja, haha men det tycker jag låter helt ok!

Idag var jag till skolan en snabbis bara. Jag redovisade mitt "tal" och sen fick man sluta. Hur skönt? Då åkte jag ner på stan för ett möte. Efter det hämtade min underbaraste, vackraste och bästaste Maria upp mig. Vi hämtade David och for till Köpis en sväng. Sen hem till Marcus. Förresten så hittade jag ett par sköna brallor och några smycken inne på köpis. Sen hittade jag en massa fint i Marias garderob också, hihi busigt värre! Men iallafall så har jag varit med dem idag. Vilket har varit väldans trevligt.

Just fan! Det är ju första juni idag. Eller ja, snart är dagen över men ändå! Oh my fucking god. Hur skönt är inte det här då? Apskönt om jag får säga det själv. Nu är det bara några få dagar kvar till en massa studentfirande. WEHOO.

 Romantisk håruppsättning Romantisk håruppsätning
ffffound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0