ONSDAG


Idag har jag varit på teorilektion för B-körkort. Jajamen, så nu får även jag ta mig ut i trafiken! Wiho. Fast jag har ju redan suttit bakom ratten med Natalie en gång, hehe, typ förra veckan. Och det gick faktiskt helt okej för att vara första gången iallafall. Inga motorstopp och inga olyckor. Hur bra? Men det är nog bäst att fortsätta hålla det hemligt för mina föräldrar tror jag. Haha! För Natalies skull..

Vad händer imorgon då tro? Jo, träning! Nu var det alldeles för längesen jag var ute och sprang tycker jag, så nu lär jag ju börja med det igen. Men jag kommer bara hinna ta en lätt springning, jag ska ju även jobba imorgon! Men för att få tillbaka den där tränings-vanan lär man ju börja någonstans, eller hur? 

Sen efter jobbet ska jag även åka och kolla på nya crosshandskar eftersom jag är i stort behov av nya! Eller nya och nya. Jag har inga. Haha, så illa är det!

Förra veckan beställde förresten pappa en lägre sadel till mig, och den skulle tydligen komma imorgon. Såå skönt! Sadeln är säkert bara någon cm lägre än den vi har just nu, men den centimetern kommer ändå göra det lättare för mig i min körning. Tror jag.

Nej nu ska jag ta en durre för att sedan mysa ner mig framför en film. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0