LÖRDAG

Jag och mamma har varit ute på Gävle Brukshundklubb i hela 10 timmar idag! I regn och äckelväder. Den ni! Vi käkade en grillad hamburgare till lunch. Inget mer. Så gissa om jag är helt less nu? När vi nyss kom hem var jag tvungen att grina lite för att må bättre. Hahahaha.. Nu måste jag bara få i mig lite mat så blir det bra sen.

Men jo visst var det roligt att se agilitytävlingar, men va fan.. 10 timmar? Vi fick ingen vila heller. Först var jag tidtagare, sen banbyggare och sist men inte minst i sekretariatet. Efter alla tävlingar var slut fick vi medlemmar(jag är HU egentligen, alltså inte medlem i BHK, bara mamma) i klubben städa bort alla hinder. Och hur jävla tunga är inte dem då? Haha. Men ja, det har ändå varit väldigt roligt att jobba där idag. Alla är så trevliga.

HU - Gävle Hundungdom
BHK - Gävle Brukshundklubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0