25 frågor!

Röker du? Nejnej!
Snusar du? Nej har aldrig gjort det heller.
Skolkar du? Ja ibland, när man känner att man ändå inte gör något i skolan. Jag blir jämt klar fort så när några fortsätter med samma uppgift lektionen efter tycker jag det bara är dåligt att vara kvar. Sorry.
Gör du frukosten själv ? Haha ja. Men jag slipper ofta ta fram grejerna eftersom Alex äter frulle tidigare än mig.
Har du suttit i rätten? Nej.
Har du slagit ner någon? Nej, men har gärna velat gjort det några gånger.
Har du pussat någon av samma kön? Yes.
Har du varit på strippklubb? Nej.
Vad gör du när du blöder näsblod? stoppar upp en tampong i näsan? HAHAH. Kom tänka på filmen "She's the man" nu, den är riktigt bra. Det är en sån film som man kan se flera gånger. Och jävligt rolig är den också! Men iallafall så ska jag fan ta och göra det någon gång. Bara för att. Fast jag blöder aldrig näsblod, men ändå.
 klicka på bilden!

När grät du senast?
Igårkväll av utmattning.
Vem kan du prata om allt med? Med några stycken.
Har du solglasögon? Ja ett par billiga från JC. Jag vågar inte ha ett par dyrare för jag slarvar ofta bort dem. Eller har sönder.
Skriv en mening på engelska ? I love my kids.
Vem pussade du senast ?  Min vovve Ludde.
Vem kramade du senast? Hm. Tror det var Dennis faktiskt. Haha.
Vad är din högsta önskan just nu? Att datumet ska ändras till den första juli. Det är då jag och min familj drar iväg till UDDEVALLA MOTOCROSS VM.
Vad heter den hårspray du använder? Använder sällan hårspray. Men jag tycker dem billiga är nästan bäst tycker jag!
Vem gillar du? Många många många!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart.
Har du string på dig just nu? Nej.

Känner du någon som heter Niklas? Yesbox.
Har du bärbar data? Jajamen.
Är du blyg?
Jag är jätteblyg, speciellt när det är mycket folk eller någon jag inte känner. Särskilt när dem är snygga och jag gör bort mig.. Host.
Vad tänker du på just nu?  Att det är jobbigt att var blyg.

Vad föredrar du på det motsatta könet? Muskler och fina ögon. Och personligheten såklart!
Mage,ben eller armar? Armar och mage. Mums.
Bruna,blå eller gröna ögon? Bruna ögon är så jävla vackert. Jag smälter nästan, haha!
Långt eller kort hår? Spelar ingen roll.
Charmig eller rolig? Båda!
Röker eller snusar ? Snooza. Hahaha jag är för trött för dem här frågorna just nu känner jag. Skrattar åt allt!
Vad kollar du först in på det motsatta könet ? Utstrålingen. Och dens ögon.
Hur stor betydelse har kläderna? Stor!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? Ja!
Gillar någon annan dig just nu? Ja.Blivit kysst? Ja.
Stått på scen? Ja.
Varit med om en bilolycka? Inte krockat, men ja.
Klättrat på berg? Nej.

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt
Blått
eller rött
Regn eller snö
Ull
eller bomull
Rosor eller tusensköna
Vår
eller höst
Historia eller vetenskap
Matte eller engelska

HAR DU

ÖVRIGT
Svär du för mycket?  Ja tyvärr.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen.
Hur är vädret just nu? Kallt och äckligt.
Vart skulle du vilja åka? Italien! Ovanligt hehe?
Vill du ha barn? Ja, men om flera år.
Isf vad skulle dom heta? Det vet man nog när man ser deras ansikten.

SENASTE SOM DU
Träffade? Pappa!
Pratade i telefon med? Sofie, tror jag!
Sov tillsammans med? Det var ett tag sen. Linn slagga här senast iallafall! Men i en varsin soffa.

Phew nu är jag äntligen klar! Nu ska jag fortsätta titta på filmen "Kärlek på menyn".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0