Vi hade ingen flaggstång med det gick bra ändå, vi tog en gammal kärring och slog den gul och blå


För ungefär en vecka sen åkte jag omkull med crossen. Det vart ett ganska äckligt sår på armen och några fula blåmärken lite vartstans på kroppen sådär. Inget märkvärdigt. Men nu då!! Herregud hela min jävla arm är helt gul och blå. Hahaa. Det känns som att blåmärket runt såret bara blir större och större. Och det gör så fruktsansvärt ont när någon kommer åt armen..!! Dör typ. Snart kommer väl hela jag vara full med blåmärken. Fast det är jag redan, hehe, men mer alltså!

Aja jag ville bara säga det. Alltså att man borde tycka synd om mig för det gör så ont.. Haha nejdå. Men ändå. Sen får jag också ursäkta mig för att detta inlägg vart ganska surt.. men men.

Nej nu jäklar måste jag skynda mig om jag ska hinna göra allt som behövs göra ikväll. Bråttom bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0