A monkey needs to dance and so do you

Idag på Anns lektion fick vi träna på att skylta. Vi alla fick en varsin skokartong som då skulle vara själva fönstret, man fick fria händer på tema och vad som skulle vara i. Jag tyckte det var skitkul att hålla på, medans dem flesta tyckte det var något man gjorde på dagis. Hehe. Klippa, klistra och sånt skit. Men va fan, vi lär ju ha kul vi också ibland?! På engelskan med Åsa ville man bara dö, som vanligt på hennes lektioner. Fh. Sen har det inte hänt så mycket mer idag faktiskt. Bara skola.

Just nu ligger jag och kollar på GG. Har snart sett alla säsonger på den serien, woho. Jag vet, jag har inget liv. Tarzan på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Moa

hoppas jag aldrig får åsa!

2011-03-29 @ 21:42:09
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

exakt det gör vi på expo också :D

2011-03-29 @ 23:07:24
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0