grattis ove!!!

Hej här är jag, sitter och kollar på solsidan, fast vem gör inte det liksom? Förresten så är jag ledsen för den dåliga uppdateringen nu i helgen, men jag har haft en del att göra. Igår var det fullt ös med Elsa hela dagen, vi lekte såklart med varandra en massa, samt käkade bränd mat som jag gjorde.. Men jag tror det gick hem ändå för henne, det var ju trots allt korv och pommes! Senare på dagen kom Emelie och Linn hem hit på käk, så slaggade dem över här också inatt. Idag var jag med Maria och kollade på när Marcus spelade innebandy. Senare träffade jag Moa en kortis på stan. Vilken härlig helg alltså! Fast jag är helt slut just nu. Skön känsla med andra ord. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0