Oh you’re dating my ex? Thats cool, I’m eating a sandwich, you want those left overs too, bitch?

Dagens humör: Det är helt suvve!
Dagens mående: Otroligt lycklig.
Dagens borde: Ut och röra på mig.
Dagens frisyr: Just nu är det smutsigt i en inbakad fläta. Men ska tvätta det sen.
Dagens smink: Inget smink just nu.
Dagens klädsel: Just nu; mjukisbrallor och en t-shirt.
Dagens planer: Ut på en lång sväng med hundarna, äta, senare hockey med Linn Moberg!!!
Dagens materiella vill ha: Hmm.. Sånt där löpband, så man kan springa framför tvn istället för att göra det ute på tråkig asfalt..
Dagens fundering: Orkar jag duscha?
Dagens beroende: Musik.
Dagens tråkigaste: Inget tråkigt idag. Idag är jag ju på toppenhumör, plus ledig från jobb!
Dagens längtan: Längtar såklart till ikväll då jag ska på hockey med KÄNZA.
Dagens superlängtan: Ännu en gång: Hockey.
Dagens tidning: Ingen tidning. Eller jo vi säger GD för jag kollade på dens framsida för ett tag sen. Men jag orkade inte öppna och läsa den, hehe.
Dagens låt: Ulrik Munther - Born this way.


Kommentarer
Postat av: linn

JAG LÄNGTAR OCKSÅ IHJÄL MIG TILLS IKVÄLL!!! MED KÄÄÄNZA HAHAHA..... <3

2011-03-14 @ 11:54:13
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0