Talking to the moon


Låg och kollade på Ghost Whisperer och rätt som det var så somnade jag. När vet jag inte riktigt, men har sovit ett ganska långt tag tror jag. Hehe. Jag är iallafall rätt pigg nu, så nu kan jag ju inte somna om!! Galet. Ska iallfall tvätta ansiktet så man har det klart, och kanske ut och springa en sväng..? Det känns som att jag skulle kunna klara av det nu. Cirkus klockan 03 på natten sådär. Fuck. Eller nej, ändrade planer. Ska krypa ner under täcket igen för nu började jag frysa. Inte bra, inte bra.

Upd; Jag är fan trött alltså, kan bara inte sova. Upptäckte nyss att jag hade svarat en kommentar med att jag mådde bra, när hon hade frågat mig om jag tyckte det var skönt med lov.. Haha, hoppsan. Aja. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0