Don't hide yourself in regret, Just love yourself and you're set

Den här dagen har gått så jädrans fort! Jag har inte hunnit gjort ett piss känner jag. Jag har varit med Maria och gått en prommis med hundarna. Inget mer. Wtf. Vart fan tog den här dagen vägen någonstans? Haha, jag är chockad. Den är bara borta. Men det är väl rätt skönt att ta det lugnt ibland. Fast då vill man märka det också, den här dagen har jag knappt hunnit med.

Jag har haft värsta ångesten över mitt klädval till hockeyn ikväll, haha, men efter ett snacka med Moa vet jag äntligen vad jag ska ha på mig. Vilken tur! Nej, men vet ni vad, nu ska jag börja dra mig ner mot stan för att träffa söta Linn! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0