MÅNDAG


Idag har jag varit ledig både från jobb och skola. How nice? Jag tog en låång sovmorgon till kl 9 då jag inte längre orkade ligga kvar i sängen p.ga. solen som lyste rätt in i mitt rum. Runt lunch gick jag en lång promenad hem till Maria och David med stor Ludde. Där kollade vi på Rango och nu är vi hemma igen. Skön dag!

Just nu sitter jag och knaprar på Coco pops och jordgubbsfil. Ingen bra blandning ska ni veta. Usch. Om någon timme ska jag iväg med Maria igen. Vi ska ut och springa, så det så! Fast ja, jag är lite orolig för att hon ska springa ifrån mig, men det är väl smällen man får ta då jag inte alls har tränat så speciellt mycket i år. Bajs. Att träna var ju mitt nyårslöfte och alltihop. Haha. Jag kanske ska ändra på det nu.. Hm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0