TORSDAG

Sen när blev jag så jädrans slarvig av mig? Eller inte slarvig, inte heller skräpig. Haha vad säger man? Stökig i rummet-isch. Jisses vad stökigt jag har det just nu. Jag hade ju inte behövt städat det igår för det ser ju lika jävligt ut idag som igår. Ajdå. Inte bra Sofia. Det är ju inte heller bara mitt rum, hela min övervåning ser dålig ut.

Skitsamma. Idag har jag iallafall hunnit med en liten springtur med Maria i H-by. Det blåste ganska kallt vilket gjorde det jobbigt att springa. Man får ju så ont i lungor och höfter när det är kallt ute tycker jag. Aja, det gick väl helt okej ändå. Jag ska inte klaga. Tycker det är skönt att träningen är igång iallafall!

Nej. Nu ska jag kolla på Stylisterna. Och städa. Jag kan kolla samtidigt jag städar, smart där.

Jag hatar Kajsa. DÖ.


Kommentarer
Postat av: M

HAHA! jag håller meeeeed. skönt att kossan e borta nu iaf! Hon förtjänade inte vara där ett dugg! Jag kunde ha tagit hennes plats ;) HIHI <3

2011-03-24 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0