Bilder från idag


Hahahaha, vad ska jag säga? Linn ställde sig precis upp när jag knäppte och resultatet vart så här. x)




Linn med Emelies läskiga brrrrrääääda xD Hahahha


Jag vet inte riktigt vad Madde gör på Linn här, hahaha!


Wow, snygg man var då! Hahha.


Gott skratt och gott folk förlänger livet. Dagens härligaste bild!




Konstiga Ante gjorde några Anja Persons ner från backen. Jag tror han försökte impa på Emelie.. Hahha, nej nu var jag taskig! x)


Fina Emelie!


Hahaha, Ante och Emelie. Och den dära söta killen i bakgrunden! Hahahaha


Här var vi trötta, det sprang runt dagisbarn överallt och såklart var ju vi dem stora flickorna som var så himla roliga att titta på. Hahahahah!


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag ser fan död ut på alla bilderna xD

brrrrääädan!

och btw, vi är alltid roliga att titta på, hahahahah :D<3

2010-03-11 @ 21:31:50
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: linn

VARFÖR BLIR JAG ALLTID SÅ HEMSK PÅ BILDER? :O <3 Haha, fattar inte x)<3 Men en askul dag var det :D<3

2010-03-16 @ 20:08:22
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0