åhmingud

Jag måste bara få berätta en sak! Hahaha det är så sjukt. Igår när jag var ute och red på Cassie så träffade jag på min förra svenska lärare med sitt barn. Dem stannade till och ba åh vilken gullig häst och ja, sånt där. Vi pratade en stund men hon verkade inte se att jag var en gammal elev till henne. En elev som hon har haft i två terminer. Haha wtf? Men jaja, jag var ju bara en "G elev" så jag var väl inte så viktig? Asså jag vart så jävla besviken och arg på henne. Hon borde veta vem jag är liksom. Hon kunde inte ens mitt namn i skolan.. Visst jag var en av dem tysta men jag var ju också en av dem som verkligen jobbade på lektionerna.. Fy. Vilken tant alltså! Jag kommer ihåg hennes lektioner sååå väl. Jag räckte upp min hand flera gånger, och hon kollade på mig, öppnade munnen men ändå så vände hon sig till en annan jävel! Hahaha. Inte kunde hon prata engelska heller. Sikken tönt. 


Kommentarer
Postat av: Moa

vem, vem, vem? :D

2010-09-29 @ 21:33:17
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: emelie

ms gris va? :D

2010-09-29 @ 21:37:10
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0