20/11-08

Torsdag idag och det innebär ju att far o jag fyller år! yey.. Vaknade typ 05.45 och låg och väntade på att familjen skulle komma upp och sjunga för både mig och pappa :P Jag fick 2 böcker av författaren Katarina von Bredow.. (en fantasktisk bra författare.(fast jag har bara läst en av hennes böcker..) haha ) Sen fick jag lite produkter från Mary Kay, som luktade fantasktisk gott! En Kamera, SANYO med 8 mega pixel typ..:D Sen fick jag det jag hade önskat mig skita mycket..Biljetter till horse show i globen nästa vecka! :D yey! Men den bästa presenten jag fick idag var en stor marabou choklad av emelie och malin! mums! x) Tack gummorna . <333 Alla fyra tjejor :D

Sen hade vi två prov idag, spanska och so som jag tyckte var svåra! Tyckte nog att spanskan var svårast...Jag gjorde jätte mycke slarv fel.. :'( dumma mig..''/

John i min klass fyller också år idag.. Grattis john ;)

Bilder kommer sen upp på bloggen, med min nya kamera! ;D Fast än vet jag typ inte hur man gör men när jag vet det så kommer det upp bilder. :D <33 puussppåååeeerrr!

Kommentarer
Postat av: tim

grattis kussen från mej och pappa!

2008-11-20 @ 18:56:09
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, gud vad mkt presenter :D Hoppas du får en bra födelsedag, oj, 8 megapixlar, det är mkt det ;) PUWSS PÅRE FJORTIS ! <333333333333333333 :D

2008-11-20 @ 19:24:28
URL: http://linnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0