Dagens frilla

Hej allihopa! Har ni det super?

Har haft ont i ryggen idag igen..Läkaren sa att jag skulle typ ta tabletterna till Torsdag och det är imorron.. Dom kanske  försvinner snart..hoppas jag.. :)

Idag har det varit skola..Finns typ inge kul att berätta..än att jag åkte ner till stan och klippte mig på people..Det var faktiskt ganska nyligen jag klippte mig men jag ville typ prova ngt nytt med håret.. t.ex. färga och typ göra slingor..mm
(Det kommer bilder längre ner)

Sitter nu med mandariner och har massor med saker som begövs att fixa men som vanligt är man trött efter en lång skoldag...Ska kanske lägga mig och vila en liten stund? Hmm.. Nä xP







Lockar..Mega lockar som var lite roliga..men imorron blire ändå platt..! xD Så..första gången ni ser mig i lockigt hår och sista.. bye  <33 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

sååå fin! :D<3

2008-11-13 @ 14:41:10
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: tim

jätte fina lockar! pucko, tycker du inte det själv?

2008-11-14 @ 11:23:39
URL: http://timmelim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0