Fjortisen skriver..

Vet fortfarande inte hur kameran fungerar riktigt.. joo, on o off knappen, zoom in/ut och att knäppa kort men inte typ att föra över kort men det ska jag hålla på med när jag kommer hem imorron ;)

Var nyss på stan men mamma och Alexander. Var inne i några affärer och köpte kläder för ca 600kr så nu är jag pank igen. x) Jo, det låter konstigt men min lillebror var faktiskt också med på stan idag. Han hatar typ klädaffärer och att prova kläder till sig själv (som jag älskar) men han var med..Fast på ett vilkor..Att han skulle få gå in på game och typ teknik magasinet..Gillar absolut inte dom affärerna..Man får värsta blickarna om man går in där och när Alexander står och funderar på vilket spel han ska köpa så drömmer jag mig bort eller så tittar jag ut mot pizzerian som ligger alldelles mittemot. Hahha..och alla människor som går förbi får man blickar av...mest tjejerna och killarna dreglar för att komma in eller så typ.. Asså jag är seriös! xD Dom är typ knäppa.. xP eller så är jag knäpp men.. ajah.. hahha :P<3 Sedan åkte vi till en kina-resturang och köpte mat me hem..MUMS! 

Usch, vad alla mina inlägg jag har skrivit varit blandat..Ibland är jag glad o ibland ledsen.. Just nu är jag både och, min födelsedag har inte alltid varit bra och helt underbar. Den 20/11-05 blev min mormor sjuk och åkte in på sjukhus. Jag var mindre och förstog nog inte så mkt då. Men jag kommer ihåg allt..Varenda lilla minut..Jag kan inte fatta att jag var helt puckad att jag inte fattade att mormor var sjuk och skulle dö innom en kort tid..Ibland frågade jag mamma om jag slapp åka till henne o besöka..Jag fattade inte att hon var min bästa mormor och att jag älskade henne skit mycket och en dag var hon borta..Ibland skulle jag vilja spola tillbaka tiden så jag kunde säga att jag älskade henne för jag sa nog aldrig det när hon levde..fan..

Nu ska jag torka tårarna och sätta mig vid tv:n trösta mig med den goda chokladen jag fick av Emelie och Malin :)

Saknar och längtar till Diddi.. :) <3 Hon kommer hem den 19 December! Pratade nyss med henne i telefonen och gud vad jag längar! <3333333333

(oj, tack för du läste ända ner hit.. Det vart ett ganska långt inlägg, xP)

Kram
Sofia

Kommentarer
Postat av: farmor

jag vet inte om Du gillar att jag läser din blogg ,men Du förstår det bästa jag vet är att höra hur Ni ungdomar tänker ,det var ett tag sen typ 100 år sen jag var ung men jag vill vara ung i sinnet jättebra presenter Du fick och DU grattis så jättemycket från hästhovsvägen

2008-11-20 @ 20:14:43
Postat av: emelie

haha, våra brorsor är precis likadana ju! han hatar också att gå i klädaffärer och han ÄLSKAR teknikmagasinet! gahaha! :D (och jag älskar också att gå i klädaffärer och prova kläder...) :)<3

2008-11-21 @ 13:09:46
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, jag blir så glad när jag läser din blogg gumman:) ses imorgon! Puss

2008-11-21 @ 15:05:53
URL: http://maeriksson.blogg.se/
Postat av: Diddi

Vad àr det jag hòr (làser!!!) Ar du pank??? Hur ska vi dè kunna shoppa nàr jag kommer?? Det blir mitt kort som blir anvànt??? Helt ràtt mitt hjàrta!!

2008-11-21 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0