Fredag

För varje dag som kommer nu tycker jag bara mer o mer om min blogg och alla andras bloggar..Känner rätt så många som har så idag har jag klickat runt till allas men vill verkligen läsa mer bloggar.. tipsa vettja!

Sitter nu och sväljer tabletter.. Jag är faktsiskt väldigt grym på det nu!  Ska visa mama och pappa sen när dom kommer hem.. XD skojja bara :'D Idag har det blivit film, FRIDA, choklad, bloggar, massor med inlägg, mm..

Vill bara säga tack till min underbara farmor som kom hem till mig idag med massor med filmer, choklad och winerbröd! TACK <3 

Gud vilka underbara vänner man har..Alla kommentarer, melj, meddelanden...Ni fattar :'D Jag blir så glad och lycklig att jag har så fina vänner.. puussppååeerr!!

Visst låter det som om att jag är typ cansersjuk eller nått? Men egentligen har jag bara Bältros och jag mår nog bra snart igen... :D <3

Sen är det 13 dagar kvar till min och pappas födelsedag!! 20 november :) Önskar mig kläder o massor med pengar :D Så ni vet XD

Choklad önskar jag mig också ;) Det kan man aldrig säga nej till :'D

Ha en underbar helg!! För det kommer jag att ha, skriver nog ett till inlägg imorron så håll er uppdaterade :D

ps. Kom ihåg farsdag på söndag :) <33     

Miljoner pussar och kramar    //   eran     Sofia <3
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du mår lite bättre nu iaf. :D Du får säga till om jag ska komma med lite filmer också (A)

Love you !:D <3

2008-11-09 @ 15:56:36
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0