Beskymmer

Skolan idag. Study hall, svenska, engelska, lunch, so och sist men längst idrott. Edvin, Oscar och Ante hade uppvärmningen idag. Det var evighets jaga, någon slags boll kastning och sen så hade dom lagt ut två 'hinder' som bestod utav två styckena trä bänkar. Man skulle då springa flera varv i olika springfarter och hoppa över hindrerna. Vilken ide att komma på det där. Man kan ju nästan kalla dom hoppfreak. Haha. Vilken humor jag har. -.-

Gud vad jag känner mig oseriös. Jag känner på mig att jag inte ska skriva något mer så jag slänger in ett klipp jag, Malin och Emelie diskuterade om idag.



HAHAHAHAHAHAHAHHAHA MOHAHAHAHAHA SÅ HIMLA KUL!

Min little broder fyller 11 år på fredag. Vad ska man köpa till honom tro? Han säger att han önskar sig en mobil men jo  tjena. Säg det till mamma och pappa istället säger jag. Men då säger han att han inte önskar sig något. Vad ska man köpa då? Några tips? Vad önskade sig din brorsa när han fyllde 11?

Kommentarer
Postat av: Louise

nigawiga! :D

2009-04-20 @ 20:58:40
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0