Höggbo

Ska snart åka till Högbo och rida min sista ridlektion det här året. Jag har ingen aning vilken häst jag ska rida och inte heller koll på vilka som ska rida i min grupp. Så är lite nervös, hehe..

Det är nämligen en speciell ridlektion för dem ryttare som har missat en vanlig ridlektion, alltså man får chansen att rida igen. En vanlig lektion som är ca 45-50 minuter lång kostar runt 200kr för mig(Jag bor ju i Gävle och rider i Sandviken, så resan dit och hem kostar ganska mycket bensin) - Och för dem pengarna vill man ju inte bara kasta bort! Så det är därför det finns såna här speciella lektioner!
Bloggar igen sen när jag kommer hem!



Hrk's header har jag visat förut, men åndå! Hehe. Ser ni mig? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0