Nedräkningen börjar - 28 dagar kvar!

Hittade inga fina tapeter idag heller. Igår var jag inne på enfärgade tapeter. Men nu har jag svårt att bestämma mig...! Enfärgade eller mönstrade tapeter? Fondvägg eller inte? Gah! Jag funderar så det knakar..

Iallafall. Idag har jag städat Alexanders sovrum. Nu är det kliniskt rent! Hahha, undra hur länge det kommer vara så här rent och fint? Inte så länge iallafall, max en vecka eller två?! Jag fick 15kr som tack för hjälpen. Hahha. xP Försökte pruta upp, men han är så förbannat bestämd!

Angående rubriken. Min älsklings moster/bästa vän kommer hem till Sverige den 11 augusti! Så nu är det bara att räkna ner! Wihhhoe! Jag älskar verkligen den tjejen. Min allra bästa vän! Och såklart vi orkar med dig Diddi! Du betyder allt för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0