Hemma igen

Jag har varit så bloggsugen i helgen så det har inte varit sant! Men i lördags när vi satt och käkade frukost kom det in en snubbe med familj och kallade sig själv för.. ah, jag kommer inte ihåg vad. Han var något stort, typ. Jag vart skraj, eftersom jag var tvungen att sitta på ett kontor för att få internet och det kunde jag ju inte göra när han var där liksom.. Och så var det två styckena städerskor där också!! Så nej, det vart tyvärr inget inlägg i helgen. Några bilder på "lägenheten" kommer iallafall här;


Vardagsrummet  - Jag spöade Alexander på biljard men på rally.. Var han lite bättre än mig..


Köket.

Lite kortfattat om i lördags och söndags då. I lördags var vi ju på grönan. Vi tittade på sommarkrysset och åkte massa karuseller. Eller ja, jag och pappa då. För Alexander är en fegis och mamma är höjdrädd. Jag vågade inte åka insane. För den var ju helt insane! Mamma som aldrig har vunnit på något "chokladhjul" eller liknande förut, vann stort två gånger i lördags. På samma bricka och på samma nummer! Jag säger bara, tur. <3 I söndags var vi på stan igen och sedan åkte vi hem..

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Det blir en stor dag imorgon! Rasmus kommer hit, så det betyder att vi kommer ha tre bushundar i huset. - I fem dagar! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0