Helgen

Nu är jag hemma igen från stugan. Det var inte precis som jag hade tänkt mig att det skulle vara.. Första dagen var väl helt okej. Liksom skönt att vara där o så. På eftermiddagen var vi och fikade i skogen och sedan grillade vi korv på gården. Lite senare åkte vi till gammelmorfarn Axel som är 92 år. Han bjöd på karameller(som är en aning hårda och inte så värst goda.) Men iallafall. När man väl är där och hälsar på blir han ju så glad och bjuder jämt på karameller så man måste ju smaka. Hahahah!
På lördagen fick jag ont i halsen och jag tror också lite feber. Jag låg bara i sängen och  läste boken Om jag kunde drömma.  Åt ett dussintals halstabletter. Inget mer på den dagen hände. Väldigt tråkigt. :/
Idag har jag också ont i halsen, det gör så ont att prata men det går väl snart över.

Imorgon är det skola! Åh nej! Jag orkar verkligen inte med alla prov och läxor. En vecka till kan vi väl ha på sportlovet?
Oh, jag måste vara positiv.
Vad är det för ngt som jag ser i fram emot den här veckan då?  Ridningen såklart. Kompisarna. Alla bra tvprogram som börjar den här veckan.. Eller ja.. Desperate housewives iallafall. :)

Puh, nu är jag mkt gladare. Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: emelie

ska vi strejka? :D orka skolan... :( <33

2009-03-01 @ 20:02:36
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0