Chokladpaj

Var i skolan till halv ett. På matten stod Mr Hedgepeth framför klassen och sjöng en liten truddilutt.  Han är ju för rolig. :')


Den här dagen har varit ganska weirdo och nutso.. Jag har gått och sett i syne eller vad man ska kalla det, jag har sett saker som egentligen inte ska vara där.  Jag har hört och känt rysliga saker som om att någon ska vara i samma rum eller titta på en. Fast det inte är det. Allt var så verkligt!  Jag håller på och blir tokig rättare sagt.


När jag kom hem från skolan bakade jag en chokladpaj. Den är godast efter några timmar så jag ska smaka imorgon. Den här pajen är så himla god! Bild kommer längre ner på inlägget. Vågar jag säga att det tog 2,5 timmar att göra den? ;o Men den stog ju i kylen i 30 min och gräddades i 10 min.. xD


Nu är det Hjälp på tvn. Jag har ju humor, men inte sån humor som Hjälp har. Jag blir bara förbannad när dom skämtar. Efter det är det ju Let's dance igen. Jag tror Elisabeth åker ut. :/ Vilken tror ni?

Dagen i bilder;




Bilden längst upp till höger är inte den jag bakade, det var den bilden som var i själva reseptet men jag kan knäppa kort på min imorgon..! Det ska bli så gott. ;) Mumsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har maskorna på fyra stickor och sen stickar man med den 5:te :) vad använder du för program till bilderna förästen?

2009-03-06 @ 23:14:39
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0