Uttråkad..

1. Vad heter du?
Sofia Samuelsson
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Gråa mjukisar.
3. Vad lyssnar du på nu?
The killers - Human
4. Vad gjorde du igår?
Jag var sjuk. :/
5. Hur är vädret hos dig just nu?
Kallt snöväder.
6. Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma :')
7. Det första som du lägger märke till hos det motsatta könet?
Håret och kanske ansiktet.
8. Hur mår du idag?
Så där. Är förkyld.
9. Vilken är din favoritdryck?
Vatten..! ;) Annars cola tror jag.
10. Favorit alkoholbaserad dryck?
Cider typ.
11. Favoritsport?
Ridning.  ;) Men det finns många mer roliga sporter också.
12. Hårfärg?
Brun.
13. Ögonfärg?
Brun, ;)
14. Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång!
15. Syskon och deras ålder?
Alexander och han är 10.
16. Favoritmånad?
Hmm. Juli eller Juni kanske.
17. Favoritmat?
Jag har ganska många ;D Men jag älskade min mormors köttfärssås och pannkakor! :')<3
18. Sista filmen du såg?
Hehh, Hide and Seek.
19. Favoritveckodag?
Fredag eller Lördag. Det beror på.
20. Favorithobbies?
Vara med vännerna, datan och självklart vara i stallet. ;D
21. Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Men det bror på vem det är.
22. Favoritlåt(ar)?
Ehm. Jag har väldigt många. ;)
23. Sommar eller vinter?
Hmm. Sommar tror jag. Om man tar utrotar ormarna.
24. Cola eller Fanta?
Cola!
25. Hur bor du och med vilka?
I en villa med mina föräldrar och min lillebror.
26. Vad läser du för böcker?
Just nu är det ganska mkt kärlek och deckare jag läser.  x]
27. Favoritspel?
Tror jag inte har något favoritspel, men förut var det fia med knuff. Hahha ^^
28. Kan du korsa ett öga åt gången?
Haha, nej :D
29. Är du romantisk?
Nääh!
30. Hur lång är du?
Vet inte exakt men runt 160cm kanske? :/

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaa, vad bra att du kommer! <33 nja, på matten har vi lärt oss lite nytt.. och på bilden har vi börjat designa flaskor xD sen är det nog inget mer... ;P

2009-03-11 @ 16:26:01
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: emelie

aaah, kanske det ;P<3 :/

2009-03-12 @ 16:16:22
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: paulina

haha, nej, jag tror du är suverän på att klippa :D

2009-03-12 @ 18:42:25
URL: http://paulinadk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0