090528

Hej igen! Aktiveringsleksaken var lite rolig. :)  Man skulle lägga godisar i små hål och sen så skulle hunden snurra den med hjälp av tassarna och nosen så godisarna kom fram. Och Stora Ludde klarade det. Lillen klarade det också, men han vände saken upp och ner.. Hahhha :D Man kan utveckla det här spelet också. Men det kommer jag inte ihåg hur. Fast det står på förpackningen så. ;)
Imorgon så ska jag och min klass till boulognern om det inte regnar förstås. Där ska vi fika och ha det kul. Dem ska ordna några aktiviteter där också tror jag. Efter det ska jag vara med Linn. Vi ska till hennes sköthäst Wilma och pyssla om henne. Wilma är halt. Stackarn. Framåt kvällen ska jag nog ut och springa lite. Bara om det regnar, för ni vet ju hur ormrädd jag är! Imorgon börjar jag kl 10 och slutar kl 13! Såååå härligt!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha det låter kul och härligt med sovmorgon

2009-05-29 @ 07:24:00
URL: http://somsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0