gymnasiet. huh?

Ikväll blir det mys med tjejerna från 9A! Fy tusan vad jag saknar nian. Jag är inte redo för gymnasiet än! Eller vad säger jag? Saknar nian? Det var ett väldigt stressigt år, speciellt när man inte visste vilken linje man skulle välja. Jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt val. Det får man väl reda på nästa vecka.. Jo, men det kommer väl gå bra. Entreprenör på JB, egen företagare. Hm, jorå. Jobbigt bara att Maria som ska gå tredje året på entreprenör är borta den första veckan. Bajs, annars kunde jag gömma mig bakom henne!

Moa gillade Jacob i vampyrer suger. Så varsågod gumman! Ta honom du, så tar jag den riktiga. Det funkar bra för mig.



Mmmmmmh Jacob! Bild från SF


Kommentarer
Postat av: Moa Granström

TAAAAAAACK! hahhaha det var ju precis när han såg ut så där som jag sa det också ;);););)

2010-08-19 @ 16:15:08
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0