home

Nu är jag hemma från stugan. Har miljontals bilder samt videor från helgen. B.la. en video där jag är med i en stöveltävling, stöveln ska rakt fram, men jag råkar få den på ryggen istället. Väldigt hilarious faktiskt. Och en bild på när Natalie försöker vindsurfa. Men det kommer nog upp framåt kvällen. Jag kanske kan tillochmed få ihop allt till en film.

Nu ska jag ta en tupplur på balkongen.
Nope, det vart ingen film. Jag vart så förbannad när det inte gick att lägga in musik så jag stängde ner allt. Utan att spara, woooohoo. Det går säkert, men det är bara det att jag inte fattar hur. Anyway. Så småningom kommer det komma upp fler bilder. Men just nu får det räcka med en.


Kommentarer
Postat av: emelie

pigga ni ser ut att vara da :D<3

2010-06-28 @ 18:47:42
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0