jäklaskitapajävel

Skrev nyss ett långt inlägg om Mc märken men såklart så försvann det. Yey. Jag har iallafall köpt en ny crosshjälm, en KBC. Som säkert ingen av mina läsare vet vad det är.. Så det var väl bara bra att inlägget försvann, annars skulle kanske ingen förstå. FOX vet man säkert iallafall vad det är. Och jag älskar det märket enormt. Ja, det var väl det inlägget handlade mest om.. Onödig fakta för vissa, men som är ett otroligt stort intresse för mig. Nu ska jag göra en bokanalys om en bok som jag knappt har läst. Yey.

Btw. I natt drömde jag världens sjukaste dröm. Frida var en guymodel, Linn fick skjuts av Mr. hemlig och när han åkte på bakhjulet så ramlade först en del av moppen av, sen flög Linn av och hamnade på rygg. Hahaha. Plus en massa andra uuuunderbara saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0