Oh hi! How a... okey, bye..

Madde följde med mig till Högbo idag, som fotograf. Men det vart inte så mycket bilder, det var nog inte sådär jättekul för henne att knäppa kort under ett paraply. Hehe. Hon lekte ju mest med Melvin. HAHA

Det var inte ett bra underlag ute, det regnade nästan under hela ridpasset. Men det brydde sig ju inte hästarna om. Dem var lika ivriga som dem alltid brukar vara när man är utomhus. Faktiskt inte jag heller.


Och såklart så vart ju Madde bästa kompis med den här killen. Jag har aldrig sett honom förut, han var där själv sa han.. Han kunde tillochmed alla hästarnas namn, gahaha. Så söt. Asså det här är ju såå Madde, träffa barn som blir helt förtjusta i henne. Och hon i dem.


Du, Melvin. Vad hette min kompis häst nu igen?
Men åååååh. Biiiiran
jusste
suck..

Man kan inte direkt förstå att det där var en sjuårig kille. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0