brabra, pusspuss, hejhej.

Och jag som hade bestämt mig för att ut och springa den här veckan!! Men titta ut bara! Värsta snöovädret. Så vad fan gör jag nu då? Jo jag ska tända ljus, sätta på bra musik och börja plugga. Äta något gotta vore inte helt fel det heller. Härlig onsdag.

Den här dagen började bajs dåligt. Jag stod och väntade på bussen i 45 minuter imorse. Och den kom aldig, jävla bussjävel alltså! Så gissa om jag vart glad när jag träffade Robin, och han var så snäll så han skjutsade mig ner till stan! TACK, han är nog dagens hjälte fan!<3 Jag tycker det är helt ok att det snöar, men snön blåser ju fan rakt på en så det gör apa ont i ansiktet. Och det är inte kul.

Nu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0