Tävlingen igår

Nu ska jag berätta hur det gick igår på tävlingen. När jag kom in på banan för att ta av honom kopplet så började det skjuta! Och ni vet ju att han är skotträdd. Jätteskotträdd. Så han gick bananas och jag gjorde allt för att han inte skulle dra. Tur att det var bara hundmänniskor där så dem förstod att han var rädd. Så då fick jag gå av banan och köra igen efter några ekipage. Det var så synd att det sköts för han var såå taggad! När han hade lugnat ner sig lite gick jag in igen och då fick vi tio fel. Vägran tror jag. Sen den andra tävlingen vi gjorde sköts det också så han sprang från banan, vi vart då diskade.. Men jag är nöjd ändå! Han tog dem första fem hinderna jättefint! Nu längtar vi tills nästa tävling. Och hoppas på att det inte blir någon skjutning. Varför jag fick pokal var för att det inte var någon annan i min klass, hahah. Så jag vann ju, men inte helt eftersom det inte fanns någon annan där i min klass Large. I Small och Medium var dem fler.

Jag tog kort med Elins kamera så vi får se om några kommer upp på deras hemsida. Det vart några bilder på mig med.

Tävlingsavgiften gick på 20 kr, och gissa vad jag fick med mig hem? En dragsele, hundgodis, bullar, diplom, rosett och pokal. Lite överdrivet med vinster tycker jag dårå. Men vi hade det bra!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Haha, lill lumpen då... Tycker det är så kul att läsa om han i din blogg, blir lika glad varje gång, men det är ju bra att du inte ger upp även fast det går dåligt... :) Måste ju säga att det var ju ett litet kap att vara med i den där tävlingen, du tjänar ju fint på det... :)

2010-10-05 @ 22:23:14
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0