morgonpigg

Hejsan svejsan. Jag har varit uppe i en kvart, klockan ringde 7! Och jag är skiiiiiiiittrött! Varför? Jo för idag är det lördag och det betyder att jag ska vara barnvakt. Förra veckan var jag här med Elsa, hemma hos mig alltså. Men nu ska jag åka hem till henne och vara där i några timmar. Jag är inte så jättenervös,, eller jo. Jag hoppas Elsa och Elliott tycker om min mat. Min mat betyder alltså köttbullar och makaroner. Förut när jag skulle göra makaroner blandade jag ihop liter och dl.. Så om det var 5 dl man skulle ha. Då tog jag 5 liter istället med makaroner och det slutatade inte så speciellet bra precis! Makaronerna vart brända i botten och när jag kokade dem använde jag alla spisplattor! Haahaha, jag kommer ihåg att jag tvingade i min lillebror några portioner makaroner. Snäll och duktig jag var då! Det var flera år sen, hihi.

Jag och min border collie är nu anmälda till våran första agilitytävling! Den är om nån vecka bara! Fy fan vad kul asså, och shit vad jag är pirrig! Men det kommer gå bra, Ludde och jag kommer ta hem den här skiten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0