OH NO

Mamma hittade en fästing på Ludde idag. Hjälp säger jag bara! Jädrans nu börjas det igen. Usch för alla äckliga sommarkryp och ormar. Ni får inte komma fram redan nu fattar ni väl.. Dööö!

Jag är förresten jättenöjd med dagens träning. Cyklade först till H-by och sprang där. Sen efter maten sprang jag med pappa och Ludde ner till H-by och sprang ett till varv. How nice. Jag är så himlans glad att träningen äntligen är igång helt nu. Nu kan inget stoppa mig. Hoho.

Nu; Prison Break, säsong 3 avsnitt 9!

Kommentarer
Postat av: andrea

svar: jag ska åka till LONDON :D det hade varit jätteroligt att träffas, men jag är borta från söndag till torsdag ;) men we'll make it work!!:D

2011-04-12 @ 18:35:01
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0