motionscross/veteran i Avesta idag!

Idag har jag och pappa varit i Avesta hela dagen! Weho så kul. Bortsett från vädret så har vi haft det väldans trevligt måste jag få säga. Vi var leriga, dyblöta och lite smått less påvägen hem bara men det hör ju till! Hehe. I Avesta är det sandbana, alltså är det lite svårare och halare att köra där än t.ex. i Skutskär(där är det blandat med sand och jord(tror jag)) Men jag tyckte det gick bra idag ändå. Fast det var dock bara pappa som körde idag.

Nu ska jag fortsätta kolla på roliga klipp på youtube. Haha som den här tillexempel:

Jag får aldrig nog! Haha jag vet inte hur många gånger jag har sett det här.. Det är iallafall lika roligt varje gång. Jävla dumhuvve alltså! Sen älskar jag också när han vänder sig om och ba "OMG" direkt efter.

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

systrarna svarar: Vad roligt att du är med i dagens blogg!!:) Kram/Systrarna Backström

2011-08-08 @ 13:06:44
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

systrarna svarar: Vad roligt att du är med i dagens blogg!!:) Kram<3

2011-08-08 @ 13:07:29
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0