BÄÄ

Herregud ni anar inte vad som hände mig och Diddi idag när vi var ute och sprang i H-by! 

Först kom vi till en fårhage och där såg vi ett får som hade lyckas tagit sig över stängslet. Både jag och Diddi började då tänka på alla dessa vargar, hundar, björnar, rävar osv. som kunde komma och käka upp honom... Så då agera vi fårfösare som dem snälla djurmänniskor vi är(mest jag, haha). Eller heter det kanske fårherde? Aja skitsamma. Det gick riktigt bra att fösa in honom i hagen igen iallafall. Haha vi var värsta teamet! Jag gick bakom fåret, föste liksom honom/henne mot grinden där Diddi stod. Hon öppnade grinden i värsta bästa tajmingen! Haha hur grymma var inte vi då?

Några kilometer bort från fårhagen träffade vi på en orm. SÄLLAN OSS LIKSOM. Jag skrek allt vad jag kunde. Diddi vart rädd och hoppade både höjdhopp och längdhopp från ormen. Jag vet inte alls vad jag gjorde. Var mest chockad. Men efter några andetag sådär gick allt bra så vi fortsatte våran lilla runda. Sådär 5 meter. Efter dem 5 metrarna såg jag en pinne som var aslik en orm. Så jag gjorde ett tvärstopp. Och ba WOOOOOW. Och då gjorde Diddi ba världens höjdhopp igen! Hahaha. Jag dör.. Och det bästa med det var ju att några meter bort kom två good-looking killar springandes. Dem hade ju hört allt! Fan vad vi dog då..

Det känns som att jag kan skriva en hel bok om det som hände på våran lilla 3-4 km runda idag! Haha. Fast ändå inte, jag är dödstrött! Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0