Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Senaste
Låt du hörde: Ramlar - Håkan Hällström
Film du såg: Hm, jag vet inte.
Mat du åt: Toast. Varje gång jag säger toast tänker jag på tanten i cafeterian i Högbo. Hon ba: En tooooooooaaaaaaaaaaaaast. En toaaast. Skitkul!
Kram: Eh Eh. Sofie Pettersson tror jag.
Känslan: Pinsam.
Resa: Nja, jag vet inte. Åkte bil rätt mycket idag, typ till stan. Haha, och hur lång tid tog det då? 10 min.
Glädje: Hämtade ut H&M kläder på posten idag!
Dröm: Det jag kommer ihåg av drömmen var att mamma skulle säga upp sig från sitt jobb för att istället ta hand om en hundvalp. Mer kommer jag inte ihåg.
Person du träffade: Har träffat ganska många idag. Meeen, vi säger Alexander. För han såg jag för typ 5 min sen.
Personen du sov hos: Bajs mens och alla andra äckliga ord.. Med andra ord: Moa Granström. 
Personen du pratade i telefon med: Maria tror jag. Eller mamma.
Personen du fick sms av: Linn Moberg.
Gången du åt 7-eleven korv: Tror inte jag har ätit någon korv där faktiskt, haha.
Gången du var utomhus: För några timmar sen. Ska ut och åka grillor snart också. Hihihiohoho kuligt! Jag är astaggad.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag?
Saken du köpte: Kläder idag. Fast det var ju egentligen mamma som betalade. Hehe.
 
Allmänt:
Ska bli skoj: Att åka grillor ikväll!!
Ska inte bli skoj att: Tvätta ansiktet. Jobbigaste som finns fan.
Sparar till: Mycket.
Pålägg som gäller: Smör och ost. Ibland sallad och paprika men det är så jobbigt att lägga på tycker jag. Haha, så oftast bara ost. Och smör.
Önskar att jag var bättre på: Släppa taget.. Och sjunga. Hahaha.
Dagens dryck: Vatten!
Vad saknar du: Hela fucking Italien. Tycker dem ska komma hit. Folket och värmen.
Vad har du gjort idag: Åkt en jävla massa bil.
Brukar du svära mycket: Ibland. Eller ja. Ja det gör jag.
Hur tidigt stiger du upp: 6:15.
På helgerna: Gör jag massa roligt, ibland tråkigt.
Vad ska du göra ikväll: Åka skridskor med Linn och Julia. Sen ska vi hem hit och myyysa i värmen.
Hur många timmar sover du per natt: Typ 7.
Vem är snyggast i världen: Taylor Lautner, helt klart! Sen kommer nog killen på brynäsmatcherna eller NEJ han i tvåan.. Han i tvåan är den finaste som finns. Seriöst.
Vad är det för veckodag: Lördag.
Favoritplagg i garderoben just nu: Ett par svarta byxor med hög midja. Från Vero Moda.
Längd: 164 cm.
Byter gärna garderob med: Kenza.
Byxa eller kjol: Byxor.
Senast utlästa bok: Har inte läst någon bok på länge, så kommer inte ihåg.
Mitt rum kan beskrivas som: Ostädat.
Mig själv med tre ord (just nu): Mätt, glad och glad.
Jag tränar: Inte ofta, hahaha.
Jag ville bli när jag var liten: Jag ville bli mycket när jag var liten. Polis, hoppryttare, kock.. mm. Min lillebror sa att han ville bli vikarie när han var liten. Haha hur gulligt är inte det då?

Nu ska jag åka och träffa tjejerna. Tarzan.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-02-19 @ 18:00:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: andrea

SVAR: ja, även jag förstå inte riktigt hur det går ihop med att inte gå på fredagar. Men jag klagar inte :P hoppas jag med! :)



Håkan Hellström med låten ramlar, den är super bra!! :) kram

2011-02-19 @ 19:38:42
URL: http://redlips.devote.se/
Postat av: linn

haha yeeeah ;D

2011-02-19 @ 22:30:44
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0