what a wicked game to play to make me feel this way

1. Det första du tvättar i duschen? Eh, fötterna kanske.
2. Gillar du kaffe? Nej.
3. Hur mår du just nu? Som jag förtjänar, eller nått.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Har ingen crush på någon.
5. Berätta om din senaste dröm: Jag vet att jag drömde om min mormor för när jag vaknade tänkte jag på henne. Men nej, jag kommer inte ihåg vad den var om.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Helt klart!
7. Vad vill du ha just nu? Juni 2011.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, jag är för lat. Ser inte meningen med det heller. Haha.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Slickar, haha.
10. Använder du smileys? Inte på bloggen, tycker det ser så ful ut då. Men annars ja..
11. Har du träffat någon kändis? Den bästa av dem alla.
12. Gillar du keso? Nej.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Do it like a dude. Apdrygt!
14. Hur många länder har du besökt? Eeeh, eh. Typ 7?.
15. Är dina föräldrar stränga? Nej, inte egentligen. Men jo stränga.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej. Inte en chans.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina ögon! Eller inte. Svar nej.
18. Brukar du hyra film? Nja, ibland då.
19. Var kommer du vara på lördag? Eh..
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Ja...
22. Vad åt du till lunch? Korv med bröd istället för falukorv och ris. För jag hatar falukorv. Falukorv är det värsta jag vet! Fy fan.
23. Har du lockigt hår? Njaa.
24. När grät du senast? Inatt.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Alltså inte "gått in i en vägg" som "gått in i en vägg". Utan ja, jag har gått in i en vägg, men också stolpar stolar, folk, busshållplatser osvosv.
26. Favoritårstid? Vår, helt klart.
27. Vem höll du senast i handen? Hmm, jag vet inte.
28. Sover du med TVn på? Har ingen tv i mitt rum så nej.
29. Tycker du att du är gammal? Nej.
30. Är du mörkrädd? Nope.

Nu räcker det. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0