AJ

Jag har sovit jättedåligt inatt. Fy Sofia, inte bra! För 5 timmars sömn går bara inte, det ska vara minst 8 för att få mig att funka. Aja, ikväll ska jag lägga mig tidigt. Jag lovar!

Aja. Vad har jag gjort idag då? Jo jag har sagt hejdå till min moster som just nu sitter på planet tillbaka till Italien. Jävligt synd.. Sen har jag också varit ute på en springrunda med Ludde. Han var väldigt dryg i början, drog osv. Men sen när vi båda kom in i det så gick det väldigt bra! Iih, jag är så stolt. Förstå hur mycket han har utvecklas. Man kunde ju knappt gå med honom i koppel för två år sen då vi tog över honom. Och se nu. Fast ja, det är en bit kvar.

 
saknar den gröna marken nu ja!


Kommentarer
Postat av: linn

ååååh jag vill träna agility :D vi måååste göra!

2011-01-03 @ 23:26:26
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0