Hem och iväg!

Ciao! Sitter här hemma, har precis kommit hem från Hedesunda! Igår var vi på Ön där Plura spelade. Så jäkla nice. Eller ja, bortsett från alla tråkiga ungjävlar som var där enbart för att supa sig fulla så var det jätteroligt! Jag älskar min släkt jättemycket, så vi hade det trevligt!

Nej nu ska jag fixa mig lite inför sommarkväll. Ska träffa mina bästa bästa tjejer! Jag har verkligen noll inspiration på klädval just nu så det får nog bli samma kläder som jag har haft på mig dem senaste två dagarna. Haha, men det funkar det också!

Haha vad roligt. Jag googlade några kompisars namn på google, och då kom den här bilden upp! Den är från förra årets sommarkväll. Gud vilka minnen! Det är Emelie, Linn, jag, Frida, Madde, Julia och Moa! Haha våran "shoepower" är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0