TORSDAG

Nu tänker jag berätta om något så fruktansvärt pinsamt. Eller nej, så pinsamt var det egentligen inte, men just då ville man bara dö. Men det kunde ha gått värre vilket jag är tacksam över att det inte gjorde. Och det här händer typ alla så det är inte så farligt ändå. Haha. Aja!

Såhär var det iallafall, jag var på en camping. Tror det hette Mellerud? Är inte säker. Jag gick iallafall runt där och var så jädrans arg p.ga min kassa täckning. Jag var på hela campingen och fick aldrig någon plupp. Iallafall så gick jag in och prova på toan, jag satt där och pilla på telefonen medans jag satt på toa TILLS det kom en tant(okej inte tant, kanske 50! När är man tant förresten? Är det runt 50?) Anyway. Hon kom och öppnade min dörr, jag som trodde jag hade låst den, men nej nej! Haha så jävla äckligt pinsamt. Jag ba: OH SHIT. Hon ba: HAHAHA nu var det en som glömde låsa dörren efter sig! Åh jag dog. Och hur roligt var det för mig sen när jag skulle ut därifrån då? Haha. Alla hade ju hört.

Nej nu ska jag ner och käka frulle. Kilar sen iväg för lite strand-häng! Perfekt dag för det ju. Tarzan.


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahaha dör

2011-07-07 @ 17:20:38
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0