Härliga dag!

Jag tycker verkligen synd om er som var tvungen att jobba idag! Vilken jäkla värme vi har! Såg att vi hade det varmare än många andra länder tillochmed.. Kul!

Imorse(11.30) hämtade jag jordgubbar på jobbet, sen drog jag ner till stan och träffa min älskling Moa G. Vi tog med oss mat från vårat favvoställe Waynes och la oss sedan på G-Strand. Jag brukar aldrig bränna mig, men idag råkade jag visst göra det! Men så farligt är det inte egentligen. Jag brukar snabbt bli brun, men nästan aldrig röd. Kanske lite, och det får vi tacka gud för!

Iallafall så har jag haft det jättetrevligt med min Moa idag. Vi har inte setts på mer än två veckor eftersom hon den jäveln har varit i Spanien.. Jag har verkligen längtat ihjäl mig efter henne! Men nu är hon äntligen hemma, så skönt!

Perikles – Var ska vi sova inatt
Björn Afzelius & Mikael Wiehe – Flickan och kråkan - Live

Jag kolla på Allsång igår, sen dess har jag haft dessa två låtar i huvudet. Tråkigt att jag inte kan texterna bara.. Haha! Dem här två är riktiga sommmarlåtar iallafall! Så sköna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0