HJÄRTAT


Gav nyss mamma två presenter som var från hennes syster. Min moster alltså. Hon fick dem finaste presenterna man någonsin kan tänka sig. När mamma öppnade dem kunde hon inte hålla tillbaka tårarna, inte jag heller. Så vi stod där i köket och kramade om varandra hon och jag medans vi grinade ikapp. Min moster är så fin. Så underbar. Mamma och jag har den mest finaste och vackraste personen i våra liv, och vi kan inte vara lyckligare! Vad har vi gjort för att förtjäna det här egentligen? Vi är så tacksamma för att få ha henne i våra liv. Åh vad jag saknar henne. Vårat hjärta.

Btw. Se bilden ovan! Jag tror att det där huset och den där bilvägen är med i filmen "Letters to Juliet". Är ganska säker eftersom bilden är tagen i Toscana(tagen av mig såklart, duh) och den filmen var just inspelad i Toscana(Italien för er som inte fattar). När jag, min moster och Robi var i Toscana förra sommaren var vi helt galna med våra kameror, vi tog kort överallt bara för att vi ville ha med varenda scen som var med i "New Moon" som dem nördar vi är.. Haha! Men fatta vad coolt. LTJ är en jättefin film, den rekomenderas!


Kommentarer
Postat av: Diddi

Det àr jag som àr lyckligt lottad att ha ER i mitt liv! Vad skulle jag gòra utan er?

Gud vad jag àlskar dig mitt hjàrta!

2011-06-27 @ 13:59:56
Postat av: Emmis

Vad fick hon då?

2011-06-28 @ 17:31:15
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0