YES BOX!

Titta vilket fint väder vi kommer ha över Gävle dem närmaste två dagarna! Åh vad glad jag blir! Det var längesen jag var ledig från jobb när det var sånt här fint väder! Så jag är glad. Sa jag att jag var glad? Hihihi. Tycker så synd om Dennis som ska jobba hela veckan.. HAHAHA eller! Skadeglädje, moha.


Förresten! Jag fick en ny kompis idag. På jobbet. Det började med att den lilla tjejen(kanske på 4 år) kom fram till mig och gav mig en blomma. Bara sådär. Hon hade tagit den från mataffärens entré-dekorationer, hehe. Jag antar att hon var uttråkad eftersom hennes mamma var inne och handlade. Iallafall så började vi prata, jag bjussade på gubbar och sen när dem skulle åka fick jag världens gulligaste leende av henne. Åh jag bara smälte! Vilken tjej. Haha. Jag har fortfarande ett leende på läpparna, kan inte sluta le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0