FREDAG

Jag hade tänkt lägga mig tidigt ikväll då jag skulle ha varit barnvakt åt Elsa imorgon, men nu ska jag inte det. Så nu kan jag ju göra vad jag vill ikväll! Skönt. Men frågan är ju om jag orkar göra något ikväll. Nej, det gör jag nog inte. Hehe. Det får bli lite mys istället då. Slaggar hos Linn ikväll, det kan inte bli bättre!

Var in på Elins blogg och hittade denna lista. Jag har inget bättre för mig just nu så jag fyller väl i den här då.

SENASTE:

Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Therese.
SMS: Den där speciella tjejen som jag inte kan leva utan(!!)
Sång du lyssnade på: Den låt som just nu spelas på p3, Hey, Soul Sister.
Gången du grät: Igår.

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Man vet aldrig. Killar är ju killar, som Elin skrev, haha.
Förlorat någon speciell person: Ja, alltså att dem har dött.
Varit deprimerad: Nej, deppig har man väl. Men inte deprimerad.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, haha!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

Färg 1: Svart.
Färg 2: Vit.
Färg 3: Militärgrön.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Japp!
Fått ditt hjärta krossat: Jag skulle vilja säga nej. Men ja. När ens vänner mår dåligt mår man ju dåligt själv, right?
Skrattat så att du har börjat gråta: Händer nästan varje dag! Välidgt ofta, haha.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Inte i år, det visste jag redan.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, hahaha. Det är ganska roligt ibland när man får höra en del saker om sig själv när man själv inte visste det.
Kysst en kompis: Njaa, inte i år tror jag.

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla utom två/tre kanske. Jag har sorterat mina kontakter så dem jag har pratar jag med, alla andra är borta.
Har du några husdjur: Två hundar. När jag var liten sa jag att jag också hade en papegoja, jag menade då min lillebror, hahahaha. Kul.
Vill du ändra ditt namn: Nej, eller jo kanske. Jag vet inte. När jag var mindre ville jag iallafall inte heta Sofia, för då var det en musiklärare till mig som hette Sofia, hon sa att hon hatade sitt namn. Haha, jävla kärring. Då vart man ju såklart ledsen. Hehe.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Släkten firade mig och min pappa(han fyller också år då) hemma hos oss. Jag kanske var barnvakt åt Elsa den dagen då också. Jag kommer inte ihåg.
Vilken tid vaknade du idag: 8.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov.
Någonting som du längtar till: VÅR!!
Senaste gången du träffade din pappa: Igår kväll. Han är hemma nu, men jag har inte orkar gått ner än. Hehe. 
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Nej inget, jag vill inte ändra på något. Gjort är gjort.
Vad lyssnar du på just nu: Radio, P3 star.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp!
Vad gör dig irriterad just nu: Att det är bajs kallt i mitt rum. Jag lär nog tända några ljus..
Vad är ditt namn: Sofia Samuelsson.
Singel/upptagen: Singel! Aldrig mått bättre.
Stjärntecken: Skorpion.
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Hemlingbyskolan, Andersberg och IESG.
Gymnasie: John Bauer.
Högskola: Inte där än.
Hårfärg: Brunt.
Långt eller kort: Jag har varit kort i hela mitt liv. Så jag vill nog säga kort. Fast nu är jag ju lite längre än då. Antingen har jag vuxit en hel del dem senaste åren eller så har jag korta vänner.. Jag har nog korta kompisar, hehe.
Längd: 164.
Vad gillar du gällande dig själv: ALLT! Närå.
Piercings: Öron, om man kan kan kalla det för piercing.
Tatueringar: Nej. Men sugen på att skaffa faktiskt.
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
Operation: Halsmandlar. Tror jag.
Piercing: Två hål i öronen.
Bästa vän: Hm, jag vet inte. Kanske Nina.
Sporten du spelade: Dans, haha. Mamma tvingade mig..
Husdjur: Hunden Ludde som vi fortfarande har kvar. Hihi.
Vaccination du minns: Hm.. Första vette fan.
Konsert: Robyn. Jag har galet förtjust i henne när jag var liten. Så när jag var där med Mamma vart jag helt till mig.
Förälskelse: Jadu. Jag gick nog i trean då. Sen dess har jag nästan inte släppt honom. Haha.

JUST NU:
Äter du: Nada.
Dricker du: Inget.
Är du på väg att: Tända ljus.
Lyssnar du på: Radio, p3 star.
Väntar du på: Mat och på att Linn ska svara mig på facebook.

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Klart. Jag pratade faktiskt om det här med Julia idag. Jag vill nog ha två.
Vill du gifta dig: Nej, behövs inte.
Karriär i åtanke: Butik, något med inredning eller kläder.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögonen.
Kramar eller pussar: Beror på vad, är man kär vill man ha allt.
Kortare eller längre: Längre såklart.
Romantisk eller spontan: Både.
Snygg mage eller snygga armar: Både. Haha.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Mittemellan.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Lite lagom sådär.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Nja. Nej..
Tappat glasögon eller linser: Inget.
Krossat någons hjärta: Nej. Eller nja, vette fan.
Har du blivit arresterad: Nej. Fast i somras sket jag nästan på mig när polisen kom till mig och Emelie på sista april. Haha, men dem tog oss inte. Phew.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Haha ja, i början när vi träffades. Fast inte nu, gah.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland.
Mirakel: Beror på.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja. Hihi.
Himlen: Ja, att man liksom fortsätter leva, fast i himlen.
Tomten: Nej.
Att kyssas på första dejten: Om det känns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0