Idol

Var på stan med pappa nyss. :) Kul. Träffade Ms Everlönn på H&M och sedan Ms Hanson på torget lite senare. x) Så idag har jag träffat fyra lärare på stan. Idol har nu också slutat. Tyckte Alice var mega bra! Kevin var också bra på den dära första låten han sjöng. Den andra låten lyssnade jag inte på. Orkade typ inte.

Nu kommer den. Listan som alla har väntat på!

Presentkort på Ikea - Vill kasta bort nästan alla möbler och in med nya! Fräscha tapeter också! Beige, kanske (?)
Pengar
Ridkläder - gärna varma o sköna!
Laptop
Kläder - Gärna mjuka paket också. hahha x)


Ähh, kommer inte på nå mer. :) Kan kanske göra ett litet 'kollage' av saker jag vill ha. Men det tar kanske tid men när jag är klar kommer den upp på bloggen. 

hejs!





Kommentarer
Postat av: emelie

aaaa, alla var jättebra ikväll... utom robin. så alice och kevin var bra! x)tror robin åker ut nu! ;) kulig lista, tror också jag ska önska mig presentkort på ikea! vill ha en svart fondvägg också med typ nåt mönster, men det skulle jag nog inte få, hahah, :) <3

2008-12-05 @ 22:00:31
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0