Bert Ljung

Har bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Spelat Wii, tittat på Bert och sedan har jag bakat chokladbollar och daim.. :) Mumsigt!

Just nu är min morbror John på besök.. Han och sin flickvän har varit här i 2 timmar som känns som 5 timmar.. Har aldrig tyckt om den gubben och kommer aldrig göra det. Är nog lite rädd för honom. Mer behöver ni inte veta.

Blev kär i en klänning från Åhlens som jag såg i en tidning idag. Ska nog ner och köpa den. Sen fanns det en till tubklänning som finns på Gina Tricot som jag också gillade.. Men jag kan nog inte ha så mycke tubklänningar eller toppar, så vi får se hur det blir med den saken. Men fina var dom.


Älskade ängel...
Dududuuudue
Du är min man..
Dudududuuue.
Du e stor, stark o snygg..
Hos mig så är du trygg..
Och du är miiin.


Visst är han söt? : ]














Kommentarer
Postat av: emelie

älskar bert! :D <3

2008-12-30 @ 13:51:25
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0