Bältros

Jag mår så jävla dåligt just nu. Har varit hos läkaren på brynäs och tog blodprov (som jag hatar) och urinprov elr vad man kallar det för... Sen fick jag möta Alex, vår familjedocktor och efter ett samtal med honom sa han att jag hade Bältros. En sjukdom som vattenkoppor.. Ni vet... Jag har haft vattenkoppor och det viruset har kommit tillbaka och nu heter det Bältros..Sök på internet om det låter intressant och om du vill veta mer om det.. -.-  [typ]

Alex sa att jag skulle ta mediciner(alltså tabletter) 5 gånger om dan! Och det var bra att jag kom idag för att imorron tex kanske det är försent elr nått liknande.. Om man inte behandlar detta korrekt kan man få leva med den här jävla sjukdommen i hela sitt liv.. DÅ! tar jag livet av mig.

 Nu ser jag inte vad jag skriver av alla tårar ,det forsar ut men det skiter jag i... Jag vill bara att ni.. mina vänner ska få se det här på bloggen tillsammans så slipper jag prata om det.. Jag kan också smitta dom som aldrig har haft vattenkoppor och mamma har inte haft och det är henne jag vill krama just nu...

Snälla tyck inte synd om mig.. Ta hand om er själva, men om ni vill göra mig en tjänst.. så snälla prata inte med mig.. Låt mig bara vara ifred..

Ska titta på One Three Hill nu.. / Misslyckade sofia <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

finns här för dig <3

2008-11-06 @ 17:50:24
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: tim

Sofia det kommer att gå bra, mamma och jag hälsar krya på dej! Jag blir så ledsen när du är det, kan inte hjälpas.

2008-11-06 @ 18:22:49
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: loisew

men gumman, det är bara tillfälligt. :) snart är du frisk igen. :)



lite sammanträffande en annan kompis till mig har okcså bältros just nu! :P

2008-11-06 @ 21:43:29
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du vet att jag ÄLSKAR DIG av hela mitt hjärta och du VET att någon sjukdom skulle ALDRIG göra att jag slutade krama mitt älskade barn!!

När jag kommer hem i dag ska jag kramar dig tills du skriker! Typ... Nej vill inte göra dig illa!



Du är så duktig med dina piller så du kommer nog inte märka av den här sjukdomen inom några dagar!!!



Vi gör vår eskimå puss... Du vet vad;-)

Älskar dig min älskade dotter!!

2008-11-07 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0