30/11-08

I lördags åkte jag och mamma (tidigt) till globen och kika international horse show, et.. :) Det var jättekul och jag knäppte många bilder som kommer kanske upp lite senare ;) Köpte lite saker också och det var skita kul :D Sen sov jag och mamma på hotell som kostade ca 500kr per natt för pappas jobb grejjsimojjs jobbar för Quality hotell.. ähh. Jag vet inte men billigt iaf ;) Sen idag åkte vi till haninge köpcentrum som låg nära hotellet och shoppa där. Köpte faktiskt lite julklappar till mina underbaraste...... Mer säger jag inte för dom läser min blogg.. Men ni vet nog vilka... :D <3 Nu ska jag väl gå från datan och göra ngt annat.. hmm.. :P puuss!

Om 20 dagar kommer också favvo mostern till sweeden :)<3



Vet inte riktigt vem det är som rider.. Jan Brink med Briar? hm.. Det här var mitt enda ljusa kort.. Resten ser man inget på men om man kollar jättenoga så är dom jättefina..o för er som tkr hästar är för töntigt och blabla.. Blunda!



Usch va fint men rött.. Visst är jag duktig på att knäppa kort? x] <33 (not)


Kommentarer
Postat av: tim

grymt jävla avis på dej! måste få se alla korten sen! Man blir bättre och bättre på att fota, fortsätt och ge inte upp :)

2008-12-02 @ 18:38:08
URL: http://timmelim.blogg.se/
Postat av: Diddi

LOVE YOU.

Favvo mostern

2008-12-03 @ 10:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0