Värk i hela kroppen

Atchho!

ryggen, magen , tänderna, Joh.. Hela kroppen.. Det är ngt som är fel. Det vet jag! Ibland blir jag kall och ibland varm.. Sjuk? ''/

Mest min rygg.. Jag kan inte böja den.. Eller jag kan men det gör ondast då.. Försöker hitta på ett sätt att kunna få mindre ont men det går inte... 

Mamma och pappa har varit änglar och faktiskt hjälp mig med ryggen.. eller vi har ju inte gjort så det slutat men vi har köpt salvor o så som jag snart ska prova så får vi se om det går över. Jag vet ju inte heller vad som har hänt.. Kanske sov konstigt men det har gått 2 dagar. JAG ORKAR INTE HA MER ONT!.. :( wääääähh! 

Först trodde vi att det kanske var växtvärk, streckning, muskelinflamation... hm? Ngn som kanske vet? Det enda jag vet är att det inte är växtvärk.

Tengo mal.. muy mal..


ta hand om mer! ät nyttig mat och motionerna regelbundet.. 

Själv ska jag ta en chokladbit och lägga mig i soffan för om ca 20 min börjar GREY'S ANATOMY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0